Nieuwe naam, zelfde visie
Stichting Project Share Nederland is in 2009 opgericht om het werk van Project Share Ghana te ondersteunen. Inmiddels ondersteunt de stichting diverse organisaties en projecten in het Noorden van Ghana: de Neesim school, het Neesim voedingscentrum en Queen of Sheba die hard werkt aan de bouw van een moeder- en kind kliniek. We zijn op zoek gegaan naar een naam die weergeeft wie we als stichting zijn, wat onze visie is en wat de visie is van de diverse organisaties die we ondersteunen. Eigenlijk gaf de subheading in ons logo dit al goed weer: to share light among people. Ook de namen van de school en het voedingscentrum laten zien waar we voor staan: het woord “Neesim” betekent licht in de lokale taal, met als doel het licht van Jezus liefde te laten zien. Ook de visie van de kraamkliniek, om de liefde van Jezus zichtbaar te maken door veilige zwangerschappen en geboortes, sluit hierbij aan. Daarom zijn we gekomen tot onze nieuwe naam: Share Light with Ghana. Ondanks de nieuwe naam, blijft het werk dat we sinds 2009 doen onveranderd. We hopen en bidden dat u het werk wilt blijven steunen.

Let op bij het overmaken van uw gift!
De naamsverandering moet overal formeel doorgevoerd worden en daar gaat enige tijd overheen. We zullen u op de hoogte brengen als onze nieuwe naam ook bij de bank bekend is. Ons bankrekeningnummer blijft hetzelfde, maar in plaats van t.n.v. ‘Project Share Nederland’ schrijft u binnenkort t.n.v. ‘Share Light with Ghana’. Onze website en ons e-mailadres wijzigen binnenkort ook mee, we houden u op de hoogte!

Categorieën: Bestuur