Begin 2023 hebben wisselingen in het bestuur van Stichting Project Share Nederland plaatsgevonden.
Benjamin Corstanje is gestopt met het bestuur. We danken hem hartelijk voor zijn trouwe en waardevolle inzet als bestuurslid en voorzitter.
Jan Bert de Hoop zal binnenkort stoppen. Hij was sinds de oprichting van de Stichting betrokken als bestuurslid in meerdere functies. We danken hem hartelijk voor zijn jarenlange betrokkenheid en waardevolle inzet in het bestuur.
Martine van Eijk is benoemd als nieuwe voorzitter van het bestuur. Zij is sinds enkele maanden betrokken bij het bestuur en is hiervoor 4 maanden in Ghana geweest om Helping Babies Survive training te geven aan verpleegkundigen en verloskundigen in het ziekenhuis in Gushegu.
Niek van Gemeren en Marleen Karsten behouden hun functie als penningmeester en secretaris.
Wel zijn wij nu op zoek naar, het liefst twee, nieuwe bestuursleden. Wij zijn onder andere op zoek naar iemand met affiniteit voor websites en / of fondsenwerving. Maar ook voor de algemene zaken zijn we op zoek naar een extra persoon.
Ben jij benieuwd of bestuurslid wat voor jou is? Dan horen wij het graag en leggen we graag uit wat we doen om samen te kijken wat mogelijk is.

Categorieën: Bestuur